Buitengewone

ONLINE HELPDESK

Kost websitebeheer je ook veel tijd?

Heb je een nieuwe website die net live is na een succesvolle contentmigratie? Of een bewezen platform waar alle kinderziektes uit zijn? Hoe dan ook, een website is nooit ‘af’. Je zult ongetwijfeld wel eens vragen krijgen als: ‘Kan dit even op de website?’

Ook al heb je een mooi visitekaartje met een goed design en onweerstaanbare teksten, het is daarmee niet klaar. Er zijn tenslotte voortdurend dingen die moeten worden geüpdatet of toegevoegd. Dat is een hoop gedoe. En dan hebben we het nog niet gehad over het belangrijkste, namelijk vragen van jouw klanten over de website.

Je klanten zijn het belangrijkst. Vooral bij websites met een eigen portaal zul je vaak vragen van gebruikers ontvangen. Denk aan problemen met het inloggen, technische fouten en onduidelijke content. Als je al die vragen zelf moet beantwoorden, kom je niet meer aan je normale taken toe.

Wat je dan nodig hebt is een centraal aanspreekpunt met ervaren mensen. Je eigen online helpdesk!

Bekijk de klantcase van het VUmc

Helpdesk voor elke vraag over je website

En die online helpdesk, dat zijn wij. We werken met diverse CMS systemen, waardoor we wijzigingen snel kunnen doorvoeren. Niet alleen snel, maar ook nauwkeurig. Doordat onze specialisten autisme hebben, zijn ze scherp op details. Het is niet voor niets dat we al jarenlang de vertrouwde online helpdesk zijn voor het Erasmus MC en Amsterdam UMC – VUmc.

“De communicatie is direct en duidelijk. Inmiddels hebben jullie aan een half woord vaak genoeg. Daardoor kan ik een verzoek makkelijk bij jullie neerleggen en weet ik dat het goed komt.”

Martin Straks Martin Straks

Adviseur e-learning bij het Amsterdam UMC

Ik wil meer weten over helpdesks

Wat doet een online helpdesk voor je?

Klinkt goed zo’n helpdesk, maar waar zet je die voor in? Niet alleen zijn we er voor de interne vragen over nieuwe content die ‘op de site moet worden gezet’. We helpen ook jouw klanten, bijvoorbeeld gebruikers van e-learning portalen. Als zij tegen problemen aanlopen, zijn wij de helpdesk op afstand die hen helpt. Lees de ervaringen van onze collega Peter voor een inkijkje in hoe wij dit doen.

Wij zijn de schakel tussen jouw gebruikers en (technische) backoffice. Doordat wij vaak met het CMS werken, herkennen wij proactief eventuele bugs. Bovendien signaleren we snel terugkerende vragen of fouten. Misschien moet er dan iets in het systeem worden aangepast of kan de gebruikershandleiding voor intern gebruik worden verduidelijkt. Zo voorkom je dat dezelfde vragen terug blijven komen.

Wij kunnen je onder andere helpen met:

  • Inlogvragen van gebruikers;
  • Hulp bij het plaatsen van (nieuwe) content;
  • Testen van nieuwe versies van het systeem;
  • Testen van templates die gewijzigd zijn;
  • Advies in het verbeteren van instructies;
  • Periodieke terugkoppeling over wat voor soort vragen er zijn.

Maar het belangrijkste is dat jij er geen omkijken meer naar hebt. En je kunt richten op je primaire taken. Met als bonus social return!

Voor wie

Voor (middel)grote organisaties die externe capaciteit zoeken voor hun CMS-beheer, helpdesk of webredactie. Onze specialisten beantwoorden vragen van gebruikers, geven praktisch advies en lossen foutmeldingen op. Wij doorzien de systemen snel en kunnen daardoor effectief helpen. Zo kun je de kwaliteit van je online omgeving buitengewoon verbeteren.

abrona logo
logo gemeente amsterdam
antonius
logo alrijne2
logo pwc
accenture

Meer weten?

(optioneel)