UMC Utrecht Julius Centrum logo

Klant:

UMC Utrecht, Julius Centrum

Opdracht:

Contentmanagement en contentmigratie.

Het Julius Centrum is een van de 12 divisies binnen het UMC Utrecht. Het Julius centrum is een internationaal toonaangevend centrum voor gezondheidswetenschappen en eerstelijnsgeneeskunde.

Swink verzorgt het content management voor het intranet en de internetwebsites van dit centrum. Dit doen wij in nauwe samenwerking met de communicatieprofessionals binnen het UMC.

Wij houden de websites actueel, herschrijven, plaatsen en optimaliseren content en bouwen websiteonderdelen voor de verschillende afdelingen binnen dit centrum. Ook geven we advies, zoals over de gebruiksvriendelijkheid en vindbaarheid van teksten en het beeldgebruik. Verder voerden we de content migratie uit van het intranet, waarvoor we content redigeerden, overplaatsten en meedachten over de indeling van de nieuwe omgeving. Doel: een nieuw, overzichtelijk intranet met actuele informatie en waarop de gebruiker (snel) de informatie vindt die hij zoekt.

“Swink heeft voor ieder probleem een oplossing.”
‘Swink is een betrouwbare partner. Ik had al eerder met ze samengewerkt en toen we hulp nodig hadden voor onze website, was het eigenlijk vanzelfsprekend om Swink te vragen. Doordat we al langer met elkaar samenwerken, ken ik de medewerkers die voor onze organisatie werken ondertussen ook goed. En zij ons. Zo gebeurt het bijvoorbeeld dat Swink een oplossing voor een probleem heeft terwijl onze eigen organisatie denkt dat het niet mogelijk is. Ik beveel Swink dan ook met plezier aan. Het is leuk als daar dan ook een nieuwe relatie door ontstaat met dezelfde positieve ervaringen.’

Mirjam van Avezaath
Senior beleidsmedewerker communicatie bij UMC Utrecht