Swink webservices verzorgt voor diverse klanten een helpdeskdienst. Hoe wordt dat ingevuld?

Bij de helpdesk voor bijv. een content management systeem is het vaak heel operationele ondersteuning van de ‘webredacteuren’: medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het plaatsen van content op de website en/of  het intranet van de klant. We denken mee, voeren content in, maken themasites aan binnen het bestaande ‘framework’/huisstijl en lossen problemen op. Ook signaleren we nieuwe ontwikkelingen en knelpunten.

Veel van deze medewerkers hebben het up-to-date houden van het inter- en intranet niet als primaire taak. Dit werk doen ze er dus ‘naast’. Daarom is er altijd tijdgebrek en hebben ze enorme baat bij zo’n helpdesk. Per telefoon en/of mail hebben de medewerkers een vast aanspreekpunt. Ze kunnen tijdrovende klussen uitbesteden en kunnen terecht met problemen of vragen. Wij nemen dan direct actie. Op deze manier kunnen zij, met onze externe hulp snel klussen klaren.

Ook u kunt een helpdeskdienst ‘op maat’ bij ons afnemen middels onze ‘strippenkaart’:
u geeft aan hoeveel uur per maand u ondersteuning wilt hebben, wij waarschuwen als er overschrijding dreigt.
Zo heeft u altijd inzicht in de gewerkte uren en houdt u de kosten in de hand.

Meer informatie?
Bent u bezig met de invulling van een helpdesk? Heeft u vragen? Neem contact met ons op.

Auteur

Portret Marcel Otte

Marcel Otte

Webanalist bij Swink