Header met swinkmedewerker Marcel op rode achtergrond

Online adverteren door Swink

Branding met Google AdWords en Social Media Advertising

Online adverteren (SEA) is een aanvulling op je geoptimaliseerde website. Door te adverteren op Google en social media, word je zichtbaarder bij je doelgroep. Onze SEA & SMA-specialisten brengen met AdWords en Social Media Advertising je organisatie onder de aandacht. Wij helpen je om de juiste doelgroep te bereiken, je budget te bewaken en je naamsbekendheid te vergroten.

SEA – Adverteren met AdWords

Een goed geoptimaliseerde website is het begin van je online strategie. Maar bij veel concurrentie op zoekwoorden val je niet op tussen andere aanbieders. Online adverteren (SEA) met AdWords-campagnes vergroot de naamsbekendheid van je organisatie en zorgt voor meer leads (= informatie- of productaanvragen van potentiële klanten). Wij leveren de kennis, ervaring en capaciteit om een campagne voor betaald adverteren op te zetten.

SMA – Onder de aandacht op social media

Social media zijn bij uitstek geschikt om je doelgroep te bereiken. Is jouw organisatie al actief op een platform zoals Facebook, maar krijg je niet of nauwelijks respons? Dan wordt het tijd om een SMA (Social Media Advertising) campagne op te starten. Wij helpen je om de juiste platforms te kiezen voor je doelstellingen. Met de door ons opgezette campagnes spreken we jouw doelgroep gericht aan.

Google Ad Grants – Non-profit adverteren

Non-profitorganisaties kunnen gebruikmaken van Google Ad Grants. Dit is advertentietegoed dat Google beschikbaar stelt voor stichtingen. Als je een stichting bent en aan de eisen voldoet, kan je met dit tegoed online adverteren. Wij maken het aanvragen van een Google Ad Grant eenvoudig. Zo zetten wij met onze uitgebreide SEA-ervaring je campagnes zo effectief mogelijk in.

Autisme en online adverteren

Mensen met autisme zijn goed in het leggen van originele verbanden. Ook zijn wij vaak direct en pakken marketingvraagstukken op een concrete manier aan. Onze online specialisten hebben strategisch inzicht om op het juiste moment je campagnes in te zetten. Online adverteren bij Swink is hierdoor buitengewoon doelgericht.

Voor wie

Voor (middel)grote organisaties die hun naamsbekendheid willen vergroten. Met onze marketing bereik je je doelgroep, trekt je website meer bezoekers en genereer je meer leads. SEA en SMA zijn uitstekende middelen voor je branding en om als organisatie loyale volgers te krijgen.

St Antonius Ziekenhuis
Vebego
Triodos Bank
Abrona

“Met Swink is er verbinding, begrip en de bouwstenen om ambities te realiseren. Swink heeft op social media onze nieuwe vestiging in Noordwijk gepromoot. Met de ervaringen uit dit eerste traject zijn we nu samen de nieuwe campagnes verder aan het verbeteren.”

Foto van Marc ten OeverMarc ten Oever

Operationeel manager bij Afval Loont Exploitatie I B.V.

Afval loont is een social enterprise (sociale onderneming) die zich inzet voor hergebruik van afval. Onze online specialisten ondersteunen deze organisatie met gerichte advertenties op Facebook en Google AdWords. Zo helpen we om hun naamsbekendheid te vergroten en om verder te groeien.

Lees meer over onze samenwerking met Afval loont.

Wist je dat …

Je met de juiste zoekwoorden in je website je doelgroep (beter) bereikt? Zoekwoorden zijn in feite de zoekopdrachten die mensen intoetsen in Google. Als je weet welke dat zijn, kun je deze woorden structureel verwerken in je websiteteksten.

Met een zoekwoordenonderzoek door onze SEA & SMA-specialisten weet je welke zoekwoorden relevant zijn voor jouw organisatie en kun je je website daarmee optimaliseren. Daarom is een zoekwoordenonderzoek onmisbaar voor elke website.

AdWords zoekwoordopties uitgelegd

Als je adverteert in de zoekresultaten van Google, is het belangrijk om veel aandacht te besteden aan de relevantie van je advertenties. Google vindt een goede gebruikerservaring belangrijk bij de advertenties in de zoekresultaten. In dit blog besteden we aandacht aan hoe je zoektypen voor zoekwoorden gebruikt om je advertenties optimaal bij relevante zoekopdrachten te laten vertonen.

Lees onze blog: ‘Broad match, exact match? Alles over AdWords zoekwoordopties’

Ik wil meer informatie

Velden met een * zijn verplicht