Klant:

VUmc Academie

Opdracht:

E-learning helpdesk

Het VU medisch centrum heeft zijn opleidingstaken ondergebracht in een eigen opleidingscentrum, VUmc Academie.

Swink verricht het e-learning management. Wij bemannen hun helpdesk voor alle interne en externe gebruikers om de diverse componenten van de elektronische leeromgeving te ondersteunen. Dit e-learning administratief beheer en e-learning support omvat o.a. issues rond het inloggen, accountregistratie, betalingen, inschrijven voor de diverse cursussen en e-learning modules, etc. Ook ondersteunen wij met het beheer van de leeromgeving, zo voeren wij bijvoorbeeld e-learning modules en/of toetsen in.

Martin Straks

Martin Straks
Adviseur e-learning bij VUmc Academie

Wij hebben in Swink een professionele helpdesk gevonden, die ons op afstand taken uit handen neemt en ons ondersteunt bij losse klussen op gebied van onderwijs logistiek. Medewerkers van Swink zijn coöperatief en alert en doorzien de systemen snel. Doordat ze goed ingevoerd zijn worden problemen snel opgelost en vragen afdoende beantwoord.